Bitter Midsommarmorsa

Midsommar i Sverige idag, med fint väder dessutom! Grattis till det alla hemma i Sverige!
 
Jag är sjukt bitter, ännu en helg som jag inte får fira med mina nära. Och här regnar det och blåser, precis som vanligt. Förra sommaren i England var fantastisk! Suck!
 
Så medan alla i Sverige äter sill, spelar kubb och skålar i nubbe till "Helan går", medan solen aldrig gå ner så kan ju jag iallafall glädja mig över att jag faktiskt öppnade dörren i morse när spjälsängen kom OCH att min mammapenning blev godkänd idag via brev från Job Centre Plus.
 
Jag funderar på att ge mig själv en tröstande midsommarpresent i form av den här moderna gungstolen att ha i ett av hörnen i baby babs rum. Den kommer från en butik här i Leciester som är de som tillverkar dom så det blir lokalt producerade också och inget massproducerat skit som alla andra har.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: J

Cool! :)

2012-06-22 @ 16:04:58
URL: http://jochp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0