Bra start på veckan kräver härlig bild!

Det är måndag och det känns som en bra start på veckan. Hoppas den här veckan går fort. Det är helgerna jag slappnar av, känner mig lugn, förberedd, glad. För då får jag ha J hemma och vi kan förbereda oss tillsammans på alla möjliga vis. Vi pratar om namn ( nej vi har ännu inte kommit fram till något, men vi har några nya namn på listan ), vi dekorerar baby babs rum, pratar om förväntningar, svårigheter och är nyfikna på hur den lilla där inne ser ut.
 
I morgon ska jag till BM och vräka ur mig allt ifrån sätesbjudning i familjen till att ungen inte vänt sig och att mina fogar gör min halvt handikappad. Jag hoppas att jag får några konkreta svar, hjälp och lite mer information om vad som händer från och med nu.
 
Mo har varit över med lite bilder sen vi hade lite kul med kameran.
Dagens bild blir därför den här!
 
 
V 33
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mami

RO hit med en bild på ER utan SMULAN....skulle va liiite gosigt......

2012-06-25 @ 12:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0