Dagens krämpa behöver analys!

Jag frågar alltid min allvetande mamma ( visst vet ens mammor alltid något om allting, vad man än frågar? Kommer jag också bli en sån? Hoppas!!! )  om det är något jag undrar över. Men igår visste hon inte riktigt så jag frågar er för jag orkar inte googla. Det leder bara till cancer ju mer man köttar.
 
Igår så stod jag upp under flera timmar när jag satte upp väggdekalerna. Efter ett par tre timmar så var det märkbart jobbigt för kroppen och jag upptäckte att jag hade fått liksom vita fläckar nere på benen, typ anklarna och vaderna. När jag satte mig ner och vilade så försvann det. Vad kan det vara? Bara tecken på överansträngning eller? Benen såg ev lite svullna ut också men är inte riktigt säker.
 
Så, det var dagens krämpa det! 

Kommentarer
Postat av: Papi

Eftersom farsor vet allt inte mammor vet så säger jag att det är taskig cirkulation pga att du är gravid(blodet räcker inte till)använd stödstrumpor om du ska stå o göra grejjer länge så slipper du dom fläckarna *men vem fn frågar en farsa* he he kram

2012-06-25 @ 11:06:51
Postat av: Lelle

Sorry papi! "min riktiga" pappa var ingen man frågade saker, jag skyller på det!

2012-06-25 @ 11:11:01
URL: http://babybabuk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0