Det här saknar generellt gravida kvinnor..

Jag läste en artikel i en av mina gravid-appar om vad kvinnor saknat medan de varit gravida. Och gud vilken härlig läsning det är när man får tag i något som är lite "verkligt" i allt det här.

Det här saknade kvinnor mest under graviditeten: ( med undantag för en galen människa som inte verkar ha något "eget personligt" liv. )

"Normalstora fötter som passar mina skor och bekvämt sex." - catcat3

"Sova på magen och inte ha strior ;-)"
- nikkisbulle

"Inget! Jag skulle kunna vara gravid hela tiden om kroppen orkade med det."
- Malk

"Jag vill nå ner till tårna för att kunna måla tånaglarna igen."
- Linda

"Jag vill ha tajta jeans och höga klackar igen! Jag är jätteless på mammakläder."
- sparkles

"Jag saknar fina underkläder och att bara vara jag"
- EmmaM2B

"En svalt glas vitt vin en varm dag, mina vrister, sömn, att kunna rusa runt som jag gör vanligtvis. Jag tycker inte om att vara så här långsam. Mina vanliga kläder, att ha på mig min vigselring, och så vidare!!"
- sara1718

"Jag saknar att klä upp mig och gå ut och dansa med kompisarna. Jag vet att jag kan gå ut nu också, men det känns helt fel att vara höggravid på klubb."
- Lovisa3524

"Jag saknar att slippa vara andfådd. Men jag kommer också att sakna att vara gravid och alla känslor som hör till."
- MrsK

"Sömn utan att behöva gå upp och kissa. Kunna gå ut utan att behöva planera efter var det finns toaletter. Kunna gå på stan utan att få ont i ryggen."


Vad saknar jag personligen mest?
Jo normalt, bekvämt sex, att inte behöva kissa så fort man råkar vända sig, och bli en socialt vandrande människa igen som kan dricka ett glas eller två med vänner, eller gå ut och dansa och skratta. Att vara mig själv helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Jane

Alltså... HAHAHAHAHA jag döööör Lelle! Vilken klockren bild! :)

2012-06-07 @ 19:24:27
URL: http://janeoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0