En mamma med utslag i röven, psykiska besvär och vita kletiga händer...

Jaha då har jag börjat använda baby babs attiraljer redan innan den har har kommit ut då. 

Ja om ni vill veta hur jag har spenderat förmiddagen så har jag stått i positioner bara porrstjärnor,gymnaster och gravida kan lyckas med för att sedan smörja in min nätta bakdel med baby babs stjärtkräm för att lindra ömmande utslag som dykt upp som ett brev på posten, liksom för att ge barnmorskorna på förlossningen ännu en kandidat att skriva upp i boken om årets mest motbjudande förlossningsunderliv. 

Den här krämen förresten, ni vet den här sjukligt feta som gör händerna alldeles vita. Det går ju inte att tvätta av! Får jag ett barn med känslig bakdel så kommer folk tro att jag lider av någon konstig psykisk sjukdom som den där gubben som tvättade händerna 456 gånger om dagen så händerna blev alldeles vita och fnasiga, och folk tyckte han var lite äcklig även fast han var sjukligt ren. 

Great, ni hör ju vart det här leder. En mamma med utslag i röven och med psykiska besvär och vita kletiga händer....

Sa jag att jag tror det kommer bli mer en "pappas flicka/pojke" än mammas? I'm not blaming the little one.....


( ja jag kan bjuda på mig själv men det var så satans svårt att ta en snygg bild bakifrån, naken. Här är devils-krämen iallafall )


Kommentarer
Postat av: Anonym

VÄRLDENS bästa kräm, jag har haft en sen Jenna kom och jag kan inte vaar utan den :D

2012-06-15 @ 13:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0