Förbryllat fascinerad

Jag är fortfarande förbryllat fascinerad över hur plötsligt baby Bab blev aktiv i magen igen efter att jag flugit tillbaka till England ( bakfyllan kanske har släppt sen den där fredagsölen )

Det rör sig och sparkas iallafall varannan timme. Antingen en liten kick eller fem, eller så är det vända-på-sig-så-komplicerat-den-bara-kan-VM så hela magen blir till oigenkännlighet.

Jag är himla nyfiken varför det är såhär. Kan det ha en förklaring eller kan bebisar bara ha en "trött vecka"? För i Sverige var den absolut inte lika aktiv som nu och gav oftast bara mig sparkar som endast jag kände.

Tror Carina, Tina och Maria var de enda som fick chansen att känna skrotungen där inne live, trots buffningar och klämmande på magen.

Intressant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0