Gravidmassage

Jag har märkt sen jag varit i Sverige att jag är en av dom som gillar när folk tar på gravid magen min. Men för min egen njutning. Jag tycker det är skönt helt enkelt. Rogivande.

Därför tror jag att jag tänker gå på en gravidmassage. Har googlat lite och det kostar mellan 250-300 kr för 1 timmes helkropp.
Antar att dom inte kommer gå lös på magen dock vilket är synd för det vill jag ju! Det är det som är skönt! ( eller är det någon annan som vet hur det funkar? )

Dessutom kommer dom hem till en med alla grejer och sängen och allt så man slipper frakta iväg fetmagen dit.

Jo det blir nog en bokning! Sägs ju göra kroppen avslappnad inför förlossning och minska ischiassmärtor vilket bara är en bonus!


Kommentarer
Postat av: Sandra Sj

Min kära vän Bri brukade alltid klia med naglarna på min mage, och fyyy fan vad skönt det var. Hon kunde få sitta så i timmar... och så föröskte jag göra det på mig själv och det blev inte als samma sak!!!!

2012-06-05 @ 13:28:50
URL: http://sandrasjunnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0