Kudde mellan benen-substitut för sambo?

Jag tog Heléns tips bokstavligt igår ang foglossning och sov med en kudde mellan benen för att försöka göra något åt mitt sköra bäcken. Det blir även som hon påpekade; värre om man sitter ner för länge också märkte jag efter två fotbollsmatcher i soffan.

Men hur ska man vara då? Inte gå! Inte sitta! Inte ligga! Suck...

Mina helt fantastiska gravidnätter har ändrats över en natt. Jag som har sovit som en prinsessa sover nu som ovan fast med ärtan någonstans under de där 100 madrasserna.

Sover jag på rygg värker det där, på sidan så spökar bäckenet och magen vet jag som sagt inte hur man sover på längre.

Kudden var skön att ha där. Blev som ett stöd på något vis. Önskar jag hade en större, tjockare kudde att klämma fast, känns som det skulle vara skönare då.

Jag får helt enkelt införa mer svettiga bad och att ha en kudde mellan benen nattetid istället för min fina sambo, som förmodligen avundas kudden en ynka smula.

7 veckor kvar..


Kommentarer
Postat av: Papi

skaffa ett stödbälte ungefär som ett njurbälte fast mer elastiskt det ger lite stöd till höfterna :-)

2012-06-11 @ 09:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0