Like the cookiemonster from Sesame street....

Som sagt, det är inget fel på aptiten i det här huset. Så fort jag slår upp mina två blå så vattnas smaklökarna, och jag funderar vad jag ska mumsa i mig idag.
 
Gårdagens meny såg ut såhär:
Hallonkräm med mjölk och en rostad macka med ost och tomat.
250g körsbär
2 L vatten
En halv tacotårta ( Åter igen tack till Sara för denna maträtt. En av J.s favoriter! )
En ( fem ) nävar Doritos med guccadip.
En fullsmetad skål med varm äppelpaj och vaniljsås.
 
Dagens meny är redan formad i mitt huvud och jag har redan huggit in på den:
500g röda och gröna vindruvor
250g körsbär
Otaliga nävar Doritos med resten av guccadippen
Rester av tacotårtan
TAKE-AWAY mat när J kommer hem. För mig blir det högst sannorlikt en Large kebab i pita med extra sallad och en large chips and cheese som jag ska dippa skiten ur i bea.
2 L vatten
1,5 liter pepsi
 
Jag prisar högre makter för min nätta viktuppgång på endast 2 kg.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0