Maggen-baggen är stenhård som ett 6-pack med bara en ruta

Ni ser ju.Kulan sträcker sig från fiffi upp till bröstvårtorna och det får inte plats något annat däri än bebis bebis bebis. Tarmar och magsäck har flyttat ut, lungor skrumpnar som hos den värsta rökaren och mat som intas lägger sig i vrår som självaste Houdini skulle bli stolt över att klämma sig in i. Det enda kroppsliga som verkar trivas mer än väl är de två enorma säsongslökarna som har bra utsikt över allt med tanke på balkongen de vistas på.

Jag har hört den ska bli ännu större också, Maggen-baggen alltså. Blir säsongslökarna större än så här så är jag tillbaka i tonåren, med rattar uppe vid halsmandlarna.






Kommentarer
Postat av: Titti

Härligt inlägg, INGET fel på humorn i alla fall!! Skrattar gott, både jag och G!
Kram från oss.

2012-06-14 @ 23:26:48
Postat av: Marre

Meen fröken bigboobs.. Ge mig!

Svar: Ok Marre, men svara ärligt då.. Kommer dom bestå? Va va va va? Men ja, dom är ganska rejäla och snygga för tillfället... Haha!
Linnea Lindberg

2012-06-16 @ 15:35:40
URL: http://Marielleh.blogg.se
Postat av: Marre

Du vill inte höra mitt svar... =\
Med Elias fick jag riktiga melonas, till det han var ett halvår och totalt hade sugit musten ur dom...
Efter det var dom två tomma skinnpåsar som inte ens ides ta tillbaka sin gamla form.
Såg fram emot att få tillbaka mina vänner när jag gick med julie, men dom hade uppenbarligen inte samma tanke då jag inte förstod hur julie ens kunde suga ur en droppe ur dom där små ärtorna.
Nu med 3:an så håller jag hoppet uppe, det är en pojke den här gången och jag tänker i min vildaste fantasi att då blir dom lika som med Elias.
Men det ser mörkt ut.....

2012-06-17 @ 20:13:33
URL: http://Marielleh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0