Någon måtta får det väl ändå vara!

Svårförståelig rubrik där på förra i lägget. I skoSULORNA ska det vara.

Missade ju torsdags-mag-bilden igår igen så jag gick och duschade mig svettfri och tog en fredagsbild istället.

Status:
Omkrets kring jorden: repris från de senaste 10 veckorna typ. 94 cm.

Vikt: Ligger fortfarande på härliga 66 kg. Inte gått upp ett gram sen dag Uno!

Unge i livmoder: sparkar hej vilt! ( den vill väl som jag, kunna sitta ute i den engelska sommaren och njuta av en pint? )

Vecka: 31 ( 30+3 )

Obehagliga symptom: Det är jag som bestämmer så när bebis håller på att fila på revbenen med naglarna så blir det en knuff rätt ner till höger sida av magen igen av mamma mu. Någon måtta får det väl vara om det finns plats nere vid blindtarmen att spela på!

Utseende: Inga bristningar in sight och J tyckte min rumpa var mindre än vanligt efter att noga ha inspekterat den med sina händer i onsdags natt när jag kom hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0