Oj, jag var ju visst gravid?!

Ibland känns det som att jag är samma gamla jag. Kroppsligt alltså. Att det inte finns någon kula alls och jag märker inte att den är där och allt är som vanligt.

Sen finns det dagar när jag går förbi spegeln och vara stannar upp och förvånas. Oj, jag är faktiskt gravid jag, det går inte att dra in magen och det syns offentligt så att säga. Går inte att förneka, inte ens med stora kläder.

Den senare insikten slog mig idag när linnet inte riktigt ville täcka hela magen hur mycket jag än slet och drog.


Kommentarer
Postat av: Åsa, 21 år och tvåbarnsmamma

Tack! :)

Det var faktiskt via "Cemo", och blev nyfiken och klickade mig hit. Blev ju såklart tvungen att kommentera då jag läste några av kommentarerna ;)

När jag väntade första barnet rökte jag faktiskt till vecka 23, och lyckades sen sluta efter mycket om och men. Däremot avstod jag från alkohol båda graviditerna, men som jag skrev; Tror inte det finns fakta nånstans att ett barn blivit skadat av EN öl, eller två.. :)

2012-06-02 @ 21:06:05
URL: http://minifjun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0