Olämplig vs lämplig förlossningsmusik

Musik som eventuellt inte passar in i ett förlossningsrum 

1. Motherlover - Lonely Island
2. Jack Sparrow - Lonely Island ( jag måste nämligen sjunga högt till den varje gång jag hör den med tillhörande överdrivna rörelser och inlevelse. )
3.Wanted dead or alive - Jon Bonjovi
4. Stop - Against me!
5. Somebody else´s child - The vaccines


Musik som bör funka:

1. Rescue me - Bell book and candle
2. Shake it out - Florence and the machine
3. Push - Matchbox Twenty
4. Whats my name? - Rihanna
5. En svår och jobbig grej - Lars Winnerbäck
 
 
Ifall någon behövde tips tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag hade winnerbäck samt skivan som spelades in hemma hos dig. Min sista fylla heter den :)

Svar: Haha hade du Madde! Fan va kul gjort!
Linnea Lindberg

2012-06-28 @ 11:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0