Photo-shoot prepp!

Vi har köpt en systemkamera! En begagnad av J:s vän Kevin. Vill ju gärna ta lite skarpare finare bilder när baby Bab kommer till världen. Helst av allt vill jag ha en HD videokamera så jag kan filma massa och skicka hem till familjen och inte bara en massa kort, men en sak i taget antar jag.

Nästa helg eller helgen därpå kommer Mo över med sin kamera och skills och fotar mig, J och magen också! Hoppas på lite fina bilder som kanske kan bli en förstoring att ha på väggen också.

Funderar på lite rolig rekvisita att ha med. Mo gillar sånt. Vad preppar man en gravid photo-shoot med?

Ge mig roliga förslag!

( jag vet, det där är så INTE jag men jag kommer nog uppskatta de där bilderna i efterhand )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0