Pimp my cot!

Som tidigare sagt så spenderades midsommarafton med EM-fotboll och ihopskruvande av spjälsäng ( ja min sambo fick slut på tålamod efter ungefär 2 mniuter ) Men han lyckades så här är den!
 
 
Och idag har vi varit på Babies R´Us och handlat för att pimpa sängen också. Vi köpte ett bäddset, en filt, spjälsängsskydd och ett mjukt skötbord ( Jaja vi köpte stöd-mag-strumpa för mina fogar samt bindor för efter förlossning också men det behöver vi inte säga högt ) Stod och vred och vände på två amnings-behåar också men dom är ju så satans omoderna! Ja jag förstår att de är till för att vara praktiska, men jag gillar bara bysthållare med lite stöd underifrån, lite push så att säga. Så jag beställer från internet istället.
 
Vi blev såklart överdrivet ivriga när vi kom hem och ville bädda sängen och fixa till på en gång, så det gjorde vi!
Och så här blev resultatet. Sängen, skötbordet som man kan sätta fast uppe på sängen samt bäddset och spjälsängsskydd.
 
 
 
Det börjar faktiskt sjunka in att det ska ligga en riktig liten bebis här snart och att det här rummet inte bara är för "show". ( Vi behöver heller inte prata om hur mycket det kostade. Vi är förstagångsföräldrar och vi vet inte bättre helt enkelt. )
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mami

Jätte fint ju
Lyxigt skulle ja faktiskt vilja säga...
Å de däringa med amningen de ska du satsa på,så BRA när bebis ska äta på natten ,man kan ligga i sängen o slänga fram geten,inte behöva kliva upp o fixa välling o värma o hej o hå.
Jag va ingen mjölk kossa alls ja ammade dej i 2 mån (knappt) men kanske de berodde på att du ba somna hela tiiin...
puss

2012-06-24 @ 08:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0