Priset för dagens unge går till: Min unge!

Det är torsdag. Det är ärtsoppa och pannkakor, det är Filip och Fredriks podcast OCH det är statusuppdatering på mig och maggen-baggen!
 
 
Dagens fysiska prognos: Strålande! Jag kan både sitta och ligga ner i ca 20 minuter innan jag måste byta ställning. Mycket bättre än vissa dagar då jag måste vrida och vända på mig själv var 5 minut. Jag har dessutom bara lättat på blåsan två gånger idag och klockan är bara lunch ( Japp, det här är ett tidsinställt inlägg )
 
Dagens psykiska prognos: Strålande! Hormongudarna ville mig väl idag och kryddade nog flingorna i morse med lite endorfiner så jag känner mig pigg och glad.
 
Dagens unge: Det priset går oavkortat till min unge i magen, med motiveringen: För att inte ha irriterat den blivande modern med obekväma saltomortalvolter i magen utan för att endast graciöst flytit runt i fostervattnet och varit halvtrött.
 
 
 
V 34 ( 33+2 )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0