Rädd för mina expanderande bröst!

Jag är seriöst rädd för mina expanderande meloner samt bröstvårtor. De växte så jag fick växtvärk i dom i början, sen taggade de ner sig men nu är det tillbaka på tillväxthormonerna igen! De är sjukligt tunga och helt otroligt fylliga och framförallt STORA!
 
Jag vill inte! Inte så här stora, det gör ju fan ont när man tar av sig BH:n om kvällarna! Sen att dom läcker lite nu och då adderar ju bara till sexigheten.
 
Jag förstår inte hur ni som har jätteballonger naturligt eller som har opererat dem extremt stora orkar med! Det måste ju vara otroligt jobbigt att gå runt och bära om dom, och bara det att sova om nätterna?!
 
Här är dom iallafall. Smörbullarna som jäste över. Dagens midsommarbild helt enkelt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mami

Hahahahahahaha smörbullarna???
Du e störd...
Du kanske blir en riktig mjölk KOSSA du vem vet ;)
puss

2012-06-22 @ 12:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0