Smärtor!

Är det så här det ska vara från och med nu? Inte kunna gå längre än till affären och tillbaka innan det börjar värka i rygg och bäcken?

Var på stan idag och flanerade, och nu när vi är hemma igen och jag kan fan inte röra mig!

Och det är bara bäckenet som utgör all denna värk. Hur ska jag förklara? Efter jag ansträngt mig (LÄS: satt den ena foten framför den andra i mer än 20 min ) så känns det som bäckenbenet krampar. Eller som om jag får träningsvärk i det och inte kan röra mig. Jag blir stel och liknar en pingvin på ålderns höst där jag vankar fram. Är det det här som är foglossning?

Det hjälper lite om jag sätter mig i skräddarställning men efter ett tag blir också det obekvämt. Jag antar att det inte kommer bli lättare ju större och tyngre jag blir och då mina damer och herrar så ska ni se en gravid tjej som kommer tycka de här sista 8 veckorna är en jävla långtråkig pina.

Och för att bygga på tycka-synd-om-mig-själv-känslan så tror jag att jag även drabbats av karpaltunnelsyndrom. Sticker i fingrarna och de domnar bort lite nu och då...

Och folk tycker att vara gravid är mysigt?!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Låter som foglossning gumman. Hade jag från vecka 8 så mysigt är nog inte det första jag förknippar graviditet med! ;) Puss!

2012-06-13 @ 20:41:39
URL: http://LCHFklubben.se/veveskamp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0