Snabba ryck!

Är det någon mening att jag går till barnmorskan kan man fråga sig? Jag är där inne i max 7 minuter. MAX!

Allt är så over the top bra hela tiden. Blodtryck är bra, hjärtslag är bra på bebis, jag svarar nej på alla frågor om jag har några problem. Sen tafsas det lite på magen ( tafsa meeeera, lääängre det ääääär ju så skönt! ) magen mäts och sen är jag på väg ut igen med gelén fortfarande kladdig på magen.

Magen har iallafall växt 2 cm sen sist och är nu 30 cm. Sen hade jag lite för mycket protein i mitt urin men de trodde det berodde på att min frukost innehåller lite för mycket socker ( honeyloops och toast liksom haha ) men ska skicka det på analys ändå. Hade ingen järnbrist och alla andra värden var toppen.

Jag trodde att man från och med nu besökte BM mer ofta men inte denna kvinna inte. 3 veckor till nästa gång!

Så roligare än så blir det inte hos barnmorskan för mig.


Kommentarer
Postat av: mami

Amen om allt e bra så ere ju ingen need på å kuta dit maett

puss....

dont forget too write..mormor-.---aru vet

2012-06-06 @ 17:09:22
Postat av: Lelle

Nä exakt det är ju bara bra om allt är bra, men jag har ju nått att göra när jag har tid där haha!

2012-06-06 @ 17:35:14
Postat av: SAra L

Ja jag hade också alltid bra värden och allt såg bra ut. Men sen helt plötsligt så planade växkurvan för Melisia ut och då är det ju bra om dom har lite koll. ;-)

2012-06-06 @ 19:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0