Viktuppgång för första gången på 33 veckor?

Jag smögvägde mig på Tescos billigaste vågar idag. Den ena sa att jag vägde 55 kilo ( haha yeah right, för 15 år sen kanske ) medan den andra smög upp på 71 friska kilon.

Slutsatsen jag drar utav detta är:

Jag startade min graviditet med att väga 68kg. Har sedan dess gått ned två kilo och legat stadigt på dessa 66kg, tills nu, då jag troligtvis om ljugarvågen talar sanning har gått upp någonstans mellan 4-5 kilo. Jag ska väga mig ordentligt och sanningsenligt hos BM om en vecka så får vi se.

Idag har för övrigt inte varit en bra dag kroppsligt för mig. Det har aldrig gått så långsamt att gå till affären, handla och sedan gå hem med ... blombuketten, som var det enda jag bar. Ischiassmärtor skjutandes upp längs benet och in i skinkan och sen den här framdelen som drar sig samman i tid och otid och får mig att behöva stranna upp och andas igenom den. På tal om att andas. Jag förstår hur astmatiker känner sig nu. Det kan faktiskt vara svårt att få i sig nog med syre genom att bara försöka andas normalt.

Men humöret mitt är det inget större fel på iallafall!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0