Är J pappan?

Gaviddröm 4 ( ja det är skittråkigt att höra om andras drömmar men jag vill komma ihåg! ) ....

Födde för tidigt, superbra förlossning, gjorde inte ens ont. HAN hette Charlie men alla kallade honom Sixten.

Det som felar mest i den här drömmen var att det inte var J som var pappan utan Danny på jobbet ( jag jobbar med honom, 26 år från Ungern, super trevlig kille ). Han blev jätteglad och ville förlova sig med mig och köpa hus och jag blev jätteledsen för att jag inte längre fick vara tillsammans med J.

Varför drömmer jag ofta att det inte är J som är pappan? Finns det någon förklaring på det? Läste på nätet att det är ganska vanligt att man drömmer just det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0