Att avsky barn

Jag undrar hur det ska gå när baby bab verkligen kommer ut till oss. På riktigt alltså. Jag gillar inte spädbarn. Jag gillar egentligen inte barn förrän dom är i två-års åldern. När dom kan gå, kommunicera, förstå och inte bara behöver äta, bajsa och sova för att utvecklas, då är lelle en perfekt barnvakt och lekledare!

Jag gillar speciellt inte spädisar som inte kan hålla upp huvudet själv. Dom är så himla sköra och svaga och hjälplösa. Jag vill leka, lära ut, skämma bort osv.

Sen gillar jag inte barn mellan typ 9-12 heller. Det är snorungar som är på väg att växa upp och är bara irriterande.

Jo jag gillar inte... Äh jag borde nog sluta nu och börja med speciella andningsövningar som lär mig att älska barn, annars kommer det här gå illa märker jag.


Kommentarer
Postat av: Åsa

haha men du ska vi byta en sväng när bab kommer? du tar min 6 åring och jag din bebis! =)

2012-03-27 @ 07:30:15
URL: http://missosd.blogg.se/
Postat av: mami

Det är så att din lilla sköra bebis kommer vara den bästa av alla på alla sätt även fast hon/han inte sover på natten eller skiter 8 ggr om dan...

Det är alla andras små sköra man kanske inte gillar OM man nu inte gillar små sköra som inte kan hålla upp skallen......

Kan ju tala om att du va nog inte så rolig att ta hand om eftersom du trodde att du ägde upp redan vid 2 års ålder.....puss

2012-03-27 @ 09:04:56
Postat av: beKcAN

Jag älskar bebis tiden, så kom du hem så ska jag hålla det sköra lilla livet:=) Miss U

2012-03-27 @ 09:10:45
Postat av: Sandra Sj

Alltså jag dör av skratt vad rolig du ÄR!



Jag kan lova att alla åldrar kommer att vara dom bästa med ens egna. Eller nu ljög jag, men nästan :)



Jag ogillade bebistiden lite, för att jag inte kunde veta vad dom ville när dom grät osv...



2-3 år är dom ju sååå söta, men faaan så jävla tjuriga!!!



Nu är Jenna 5 år och det blir bara mer och mer underbart!



Jag tänkte exakt som dig innan jag blev mamma ng barn i 9-10 årsåldern. Egentligen gör jag det fortfarande med andras barn, men jag tror att den tiden är underbar när ens egna barn är där.

2012-03-27 @ 12:41:48
URL: http://sandrasjunnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0