Att närma sig döden...

Jag "känner" verkligen att magen växer nu. Nästan dag för dag. Läser att från och med nu så ökar man i vikt med ungefär 500g i veckan.. I VECKAN! Jag tycker jag är stor nu och även fast det inte är svårt att böja sig ner eller så, så ÄR magen i vägen lite, sådär lite störigt, när jag böjer mig ner, eller om jag ska resa mig från liggande till sittande eller stående. Reser jag mig för fort så spänner det till och är obehagligt, även om jag går fort. Så jag kommer väl troligen från nu och framåt att utvecklas till en tjock, långsam 27-åring som ibland grymtar till för mig själv för att det hugger till någonstans.

På tal om att närma sig döden. Förra veckan tecknade jag en livförsäkring till baby bab. Jag betalar in 100 kr i månaden och då är min avkomma garanterad 750 000 kr om jag avlider innan han/hon fyllt 18 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0