Bab 3

När min vän Anna drog till Filippinerna i tre veckor lade jag in en beställning. Jag ville att när hon var på Boracay kunde be smyckestillverkarna där att göra ett armband till baby Bab som såg precis ut som de armband jag och J gjorde till oss när vi var där.

På mitt står det Bab 1, på Jays står det Bab 2 och så ville vi ha ett mini armband med Bab 3.

Och idag kom det ett paket på posten med TVÅ armband i plus en massa godsaker. Allt från min fina Anna! Jag är överlycklig och så otroligt tacksam över fina vilka fina vänner jag har!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3164549/images/2012/pic_191889886.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: josefin

vad gulligt av Werner tycker jag! Blev lite rörd tom......

2012-03-01 @ 15:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0