Cravings

Mina cravings varierar helt sjukt mycket från dag till dag! Förra veckan hade jag dille på "julskinka" ( det är typ som julskinka ) och friterade fläsksvålar. Men när jag har båda delarna hemma så finns det inte det minsta sug efter något av det!
veckan innan var ju glass en höjdare. I frysen har vi två B&J, cornettostrutar och Häägen daas men det är inget som lockade då, men nu är glass tillbaka på tapeten big time!

Jag är fortfarande helt ointresserad av kött, och äpplen som jag åt massor av i början dras jag inte alls till nu.

För två veckor sedan var stark mat ett måste! Indiskt, fefferonis, jalapenos osv.

Sushi är det lite nu som då men den här veckan har jag ätit fisk 4 gånger!

Jag trodde faktiskt att man hade typ ett par cravings som höll i sig i 9 månader, men min kropp och bebis verkar ju vela äta nya saker varje vecka! Ser med spänning fram emot nästa veckas sug och hoppas att jag inte drar en nitlott och vill börja slicka på kol eller tugga på bildäck för att få i mig det kroppen saknar.

Hade ni/har ni udda cravings?


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag hade bara ett litet sug på apelsiner en kort stund, vilket jag sällan äter annars! Men däremot hade jag svårt att välja, att ta beslut om vad jag ville äta, om man tex var på affären eller på restaurang! Puss fina du! Vi måste skypa snart igen för nu är Malva hemma!

2012-03-25 @ 15:39:43
Postat av: Malin F

Isbergsallad typ 1 huvud om dagen=) Hade till och med mig när jag gick utan för dörren i en påse!

2012-03-25 @ 19:40:14
Postat av: Åsa

haha jo du Malin det glömmer man ju aldrig! haha

2012-03-25 @ 22:47:29
URL: http://missosd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0