Dröm vidare

Drömde en ny bebis dröm inatt. Ingen läskig den här gången bara konstig.

Vi fick en dotter. Hon hette Linnea och såg precis ut som mig. Blåa ögon och kritvitt hår. Grejen var bara att hon växte och utvecklades mycket snabbare än vanliga barn. Så bara några timmar efter vi kommit hem från BB så var hon lika stor som en två-åring och pratade med mig och sa: Hej mamma.

Som taget ur twilight liksom. Allt var mycket märkligt och jag låg bara och väntade på ( i drömmen ) att något hemskt skulle hända men det var liksom allt.


Kommentarer
Postat av: Ida B

Haha, jag har drömt att mitt barn är en hamster! Typ när jag gick in på statiol och ska handla godis och kommer ut igen så ligger det en hamster där istället för mitt barn! Har också drömt så som du att ungen växer as snabbt och helt plötsligt är 3 år! Helt sjukt för jag minns exakt hur barnet såg ut, pojke, brunt hår, bruna ögon och smal!



Jag har föresten gjort det där testet nu! Enligt det ska jag få en pojke, det är vad alla säger åt mig också ;)

2012-03-04 @ 10:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0