Inte utan min veckoplanerare

Jag måste erkänna att sen den 19 nov så slutade den ordinarie kalenderåret att gälla för mig. Allt försvann! Månader, dagar, vilket år är det?!

Mitt liv går endast efter vilken grav. Vecka jag för tillfället är i. Det är helt sjukt! Men även fast jag har massa andra saker att tänka på ( min trädgård, köket, jobba, kärlek ) så finns ändå den lilla där inne i mina tankar hela tiden. Och det går såklart inte en dag utan att jag tänker på den där inne och allt runt om som också behövs tänkas på.

Så idag må det vara den 22 mars 2012, fast för mig är det v 20+3, eller helt enkelt bara V 21. Och varje tisdag är måndag för mig för då börjar min nya personliga vecka.

Betyder det här att det blir ett nytt år för mig när baby bab kommer ut?


Kommentarer
Postat av: Eja

Om du tycker att du tappar tid och rum när du är gravid, ska du bara veta vilket snurr på skallen det blir då lillplutten kommer ut. Fast då skiter man i och för sig i både tid, dagar och veckor!

2012-03-23 @ 08:06:00
URL: http://erikao.blogg.se/
Postat av: Sandra Sj

Visst e det knasigt vad besatt man blir, och hur allt i livet fokuseras på andra saker.



När Baby Bab kommer så räknar du sen i veckor, månader och däremellan i kilon och antal tänder :)

2012-03-23 @ 08:41:05
URL: http://sandrasjunnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0