Något att flasha kanonkulan med i vår....

Har bestämt mig för att inte köpa några nya kläder alls förrän det syns på riktigt liksom. Alltså lite mer på vårkanten då jag kan shoppa klänningar, jeansskjortor, luftiga toppar och leggings i alla möjliga mönster.

Men satan vad sugen jag blev på att shoppa loss på Topshop i söndags när jag upptäckte deras gravidavdelning! Inte massa tråkiga toppar som är vida nertill eller trötta klänningar med samma form och snitt. Nej här var det Topshops stil fast för kvinnor som väntar smått!

Det blev inget i söndags men jag återkommer till den avdelningen det vill jag lova! Istället fick jag en Divine trash kill-Tshirt i storlek XS som jag kan flasha kulan i av min J ( de där tuttarna har jag inte betalat för de kom gratis med baby Babs intrång )


Kommentarer
Postat av: Sara den rara

Alltså shit! Dina pattar alltså!

Snygg mage för den delen också :)

2012-03-07 @ 18:46:17
URL: http://sascha.blogg.se/
Postat av: josefin

Vill oxå ha en sån tröja!Hur kan man få tag på en sån? Tror oxå att du får en liten tös:D

Kram om er

2012-03-08 @ 20:45:00
Postat av: Lelle

Jag kan köpa en åt dig Sulan eller så kan du kolla in den här sidan på killkläderna och hittar du nått så kan jag beställa det.



Www.divinetrash.co.uk

2012-03-08 @ 21:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0