Nu börjar det bli konstigt på riktigt...

Graviddröm 3.
Nu blir det konstigt på riktigt...

Jag gick över tiden, flera, flera veckor! Så tillslut fanns bara ett alternativ. Att förlösa mig såsom Justin på jobbet gör när han "gutts a cow". Alltså tar ut maginnehållet på en ko. Jag låg där på golvet på jobbet med huvudet på min plattform och han skar upp magen på mig, men så fort han gjort det så kom bebis ut som ett skott den naturliga vägen, precis som det skulle vara. ( tydligen ) grejen var bara att när någon utfört en operation som den här så fördes dennes DNA över till bebis. Alltså var J inte längre pappa till den lilla utan den skulle växa upp och se ut som Justin och jag var förtvivlad.

Jag satt där i mina jobbkläder med knytet i famnen - en tjej - när hon plötsligt började prata flytande med mig. Jag var helt säker på att jag tappat allt förstånd och gav bebis till mamma och ville ge mig själv till en psykavdelning..

Sen ringde klockan .., som tur var.


Kommentarer
Postat av: Papi

jag har hört nån sån där skröna att man drömmer mer konstigt när det är en tjej ha ha ha ha

2012-03-24 @ 10:44:01
Postat av: Åsa

Det är en pojke! =) Åsas pojke! ;)

2012-03-24 @ 15:41:40
Postat av: Ida B

Hahaha! Ursäkta, men det där är fan det sjukaste jag hört! Har inte drömt så mycke konstigt än faktiskt! Att min bebis förvandlades till en hamster hela tiden drömde jag en natt, annars drömmer jag ofta att bebisen kommer och att jag och Niklas inte har hunnit skaffa några barngrejor alls!

2012-03-24 @ 15:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0