Som världens sämsta....

Jaha då har det hänt då. Min kropp orkade för första gången inte mer på jobbet...

Mina fötter svullnade upp något enormt och när det var dags för sista pausen så fick jag hjälp att gå upp för trappan. Sen rann det över och jag började krokodiltårssnyfta och när folk uppmärksammade mig så rann det istället floder från ögon och näsa. Jag blev avtagen och tillsagd att vänta i bilen tills de resterande 2,5 timmarna är klar. Jag känner mig som världens sämsta arbetare och som jag svikit alla på jobbet för att dom nu är en kort och måste jobba mycket hårdare för att jag har "ont i fötterna".

Så nu sitter jag här i bilen men fötterna i högläge och med röda, gråtna ögon.

Inte ens skorna kunde jag dra igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0