Vägskäl

Då har det hänt! Min mage är inte längre platt när jag ligger ner på rygg. Detta upptäcktes igår morse i sängen när J skulle hälsa baby bab god morgon. Jag måste erkänna att den senaste veckan har det växt på som fasen där inne och här ute! Nu finns det bara en väg att gå!

Och på tal om vägar att gå, det är nästan så att man måste bana väg på min kropp för allt hår som växer i raketfart! Jag blir luden varannan dag under armar, på ben osv. Och inte bara det, naglar växer som ogräs också. Vilket dom redan gjorde innan så nu känns det som att jag tillbringar överdrivet mycket tid till att smörja, ansa, raka och klippa nu. Jäkla hormoner!


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn (länkas framför 2000 unika)

Nice att du är med och tävlar om att bli dagens bloggtips! vinnaren publiceras ca kl 20.00 ikväll! Samtidigt kan jag tipsa om att jag nyss lagt upp en tävling om en Wigglekart i bloggen, och idag kommer även ännu en smyckestävling upp! :) Enkla tävlingsregler givetvis!

2012-03-19 @ 16:37:27
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn (länkas framför 2000 unika)

Dagens bloggtips ligger uppe på bloggen! Kika in o se om det blev du!?

Om inte så hoppas jag att du anmäler dig till morgondagens bloggtips - då blir det TVÅ stycken som får synas lite extra!



Direktlänk till inlägget: http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/2-bloggtips-idag.html

2012-03-19 @ 22:15:34
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0