10 tecken på att du är gravid...

10 tecken på att du är gravid. By me.

1. Du får sjukligt snygga bröst. Och det tycker alla andra också.

2. Du tycker det är helt normalt att kissa mellan 1-49,5 gånger per dag.

3. Du har likt Dolly glömt bort hur det känns att sova på mage.

4. Ena dagen känner du att en förlossning inte är någon match för dig, superwoman som du är...

5... Nästa så våldstittar du på svåra förlossningsfilmer på youtube och funderar på hur du ska lura doktorn att du bara är i v 12 och vill göra abort.

6. Boa är inte längre namnet på en orm utan något som når extrema höjder vissa dagar när du går igenom varje plagg i garderoben och plockar bort hår från dem med en pincett.

7. Grät du till Armageddon och Titanic förut? Då gråter du av tanken på Armageddon och Titanic nu.

8. Mat? For me? Man tackar! Kan du återkomma med nya fulllastade tallrikar om ca 45 min igen. Jag behöver det. Jag äter gärna bordsgrannens rester också. Om jag inte blir mätt först. Då äter jag det om 5 minuter igen.

9. Din Googlehistorik innehåller bara meningar som innehåller orden miss, blod, död, udda livsfarliga symptom som ingen annan någonsin har haft förutom jag, samt 250 olika sätt att skriva förlossning i en så negativ klang som möjligt.

10. Du förstår kristallklart varför pingviner går som dom gör. Det är ju skönt!


Kommentarer
Postat av: Siolia

Hahaha!!

2012-05-28 @ 12:44:16
URL: http://siolia.se
Postat av: Anonym

Hahahaha!! Jag säger bara KLOCKRENT!! :)

2012-05-28 @ 17:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0