Ännu en dag närmare!

Ännu en dag närmare återresa till England. Det går för fort! Jag gör ju massor men hinner ingenting!

Har en plan för de sista 4 dagarna nu och vill ni se mig och kulan så boka in mig mitt i allt! Det går!

Idag söndag: Fira mors dag med familjen på landet och se Elitloppet. Åker in till stan igen på kvällen och hänger med Tina då det varit alldeles för lite av den varan!

Måndag: ledig och tillgänglig på dagen. Fika med Sara och Mikaela, färga bryn hos Cicci och spela bilbingo!

Tisdag: Tillgänglig under dagen, äta lunch med mamma på travet, åka hem till mamma och packa väskan

Onsdag: Flyger hem..

Hur var gårdagen då? Fantastisk! Promenad i solen, hälsade på Ann-Marie, lekte med Sally som kom och jag målade hennes naglar till hennes föräldrars stora förtret ;)
Sen ut till Sara på Frösön i solen och åt tre-rätters med tjejerna innan melodifestivalfinal med tillhörande intern poängtävling där vi alla patriotiskt såklart satte Loreen först och blev töntigt engagerade och väldigt glada när hon vann!

Bilderna är: Jag och Sally målar naglarna, Sally känner på baby Bab i magen, skadeglädjen över att se Sverige i topp och England i botten i Eurovision... Och egengjorda poängpapper by Sascha!


Kommentarer
Postat av: beKcAN

Du glömde att du delat säng med mig i två nätter och att bebis sparkat och hickat mot min hand :=)

2012-05-27 @ 20:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0