Den ej existerande magdansösen

Dagens: Ja jag är ju ingen magdansös direkt....

V 28 ( 27+3 )
Magstatus: konstant stenhård, rund och utåtstående ( inget revolutionärt alltså )

Bebis intressen: Hoppa studsmatta på urinblåsan samt sparka mum-to-be så fort denne råkar lägga något som enligt bebis är "för tungt" eller "på fel plats", tex händer, dator, mina egna ben....

Mum-to-be status: Trots en proppmättsliknande kroppsform, konstant hungrig. Något flåsig i trappor.

Dad-to-be status: Äter "motvilligt" lika mycket och ofta som mig, tycker jag är söt när jag efter en dag på jobbet kliver ur bilen hemma och är stelare än två vandrande pinnar samt vill förmodligen idka älskog oftare än mum-to-be för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0