en pingvins sätt att gå

Herregud va fort saker och ting händer när man inte tänker på det!

Har ju varit ledig i 4 dar nu. Helg, röd dag och sen en sjukdag på det. Idag var jag tillbaka på jobbet för min näst sista onsdag och jäklar vad jag har svällt nu! Det är en enorm skillnad från i fredags. Det är inget jag har känt av eller märkt när jag varit hemma, men när jag kommer och jobbar igen så kändes det direkt. Vår överddragsoverall börjar bli för liten för mig!

Den extra vikten ( som jag fortfarande inte vet hur mkt den är ) tynger ner mig och gör att stövlarna blir ännu tyngre att gå i och jag har antagit en pingvins sätt att gå på. Detta kommenterades också friskt av männen på jobbet.

Och jag skyller allt på stövlarna. För det är faktiskt deras fel!


... dessutom är pingviner söta. Sådeså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0