Färg till baby babs rum!

Idag tog vi en uppfriskande men långsam ( eftersom jag känner mig som en val ) promenad in till Wigston för att köpa färg till baby babs rum! Och efter ca 40 minuter och en evighet med beslutsångest så blev det 2L av en turkosaktig matt färg från Dulux som de blandade till åt oss.

I morgon tar vi på oss målarbyxorna och hoppas på att färgen gör sig rättvisa på väggarna och inte blir för gräll. Hoppas på att den mörknar lite när andra lagret är på och torkad. Sen ska det bara in med massa vitt vitt vita möbler och svarta väggstickers så kommer iallafall jag trivas i mitt barns rum.

I brist på annat gjorde jag det lite mysfint i köket med blommor och krafs medan J lagade till våra hemmagjorda pizzor.

Nu ska jag stånka upp för trappen och hämta tvättkorgen och är såå glad att vi i England har röd dag i morgon och är lediga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0