Flyg förstföderskan hem!

Det var egentligen bara en liten grej på skämt på facebook för att visa hur gärna jag vill komma hem till vänner och familj innan jag föder.

Men min lilla insamling blev plötsligt på riktigt och vänner har skänkt små summor pengar till mig i ren godhet för att försöka bidra till en flygbiljett. Och jag blir så rörd och otroligt tacksam över vilka fina människor det finns!

Så nu tänker jag pusha den här "kampanjen" hårdare så de vänliga själar som hittills donerat pengar vet i slutändan att de landar i en flygbiljett.

Min lilla kampanj har jag döpt till: "Flyg Förstföderskan hem!"

Anledningen är enkel: jag känner mig ensam och saknar vänner och familj hemma och önskar inget hellre än att mamma och resten av familjen samt mina vänner ska få se mig som gravid och få ta del av den på riktigt, vilket inte kommer hända om det här inte går i mål.

Vill du vara med och bidra valfri summa?

Mitt kontonummer är: 7889 ( clearing ) 2620061. Swedbank.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Åsa

vårat bidrag kommer i morgon! Puss!!!!!

2012-05-04 @ 23:31:13
URL: http://missosd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0