För tjock och för långsam för värmen!

Var inne i stan kl 10 jag. Jag och alla pensionärer. Gick till Regis och hoppades att det skulle finnas en drop-in tid, och yes det fanns det!

3 timmar senare kom jag ut i hettan igen ( 31 grader och sol om jag får be! ) med hela huvudet fullt av slingor och något kortare hår då frissan sa att vi måste klippa, vare sig du vill eller inte. Haha!

En riktig go frissa som varit i Göteborg en gång och var så snäll och gav med stoppade handdukar att ha bakom ryggen för den började värka lite av allt sittande. Jag fick hennes kort och hon ville att jag skulle komma in när baby Bab var född. ( precis som banktjejen minns ni! )

Resten av dagen har jag njutit av värmen och om jag inte varit så fet och långsam hade jag gått hem från stan.

Min dag i bilder! ( spegelbilderna är efter klippningen )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0