Mindre plats + större bebis = dålig kombo

Jag kan inte urskilja exakta kroppsdelar såsom typ fot, hand osv. Men jag kan nu känna var baby Bab ligger och hur h*n ligger.

Favoritställningen verkar vara på höger sida och med rumpan uppåt, utåt mot min mage. Det är 99% av gångerna. Alltså oftast vänd med ansiktet mot min rygg.

Igår låg bebis utsträckt som en banan över hela magen och det är lite " otäckt" att känna, hur vet man hur hårt man kan trycka utan att skada? BM trycker ioförsig skithårt på magen när hon ska känna men när man gör det och verkligen känner en kropp där på andra sidan så inser man ju att det är så himla nära! Det är så lite som skiljer mig från den lille!

Nu börjar utrymmet blir mindre och jag bara större. Dålig kombination det där eller hur?


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vänta du bara! Moster Åsa kommer gooooga på masen så baby bab sparkar så vi ser foten klart och tydligt! Jag och Malva längtar såå efter er!

2012-05-14 @ 15:38:55
URL: http://missosd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0