Minus 2 kilo!

Då har jag träffat ännu en ny barnmorska. Den här gången var det Lucy- hon jag blev tilldelad vid inskrivning men som olyckligtvis har varit borta just de dagar jag haft tid.

Vi lyssnade på hjärtat. Fortfarande en väldigt glad bebis ( hur vet dom det? Är det hur hjärtat slår eller vadå? )

Lämnade blod för koll om ev järnbrist och den här gången forsade blodet ur mig. Vore väl konstigt annars eftersom jag har mer blod i mig nu. Hon var duktig på att sticka också så det gjorde inte alls ont.

Jag fick en broschyr om föräldragrupper här i South Wigston som jag ska skriva in mig på och en påminnelse om att jag bör hålla lite koll på baby babs sparkar från och med nu. Minst 10 tillfällen om dan ska bebis ge sig tillkänna.

Magen har växt 1 cm sen sist i V 26 och är nu 28cm.

Och till slut det bästa!
Jag har ännu inga bristningar och jag har gått ner 2 kilo sen inskrivning i V 10.

Nuvarande vikt i V 29 är: 66 kg

Nästa koll är den 6 juni, på systers födelsedag!


Kommentarer
Postat av: syster

Ofta gått ner! jag vill också gå ner :)

Wieee,på min födelsedag! själv ska jag titta till bebisen imorgon klockan ett :)



Puss!

2012-05-15 @ 23:20:06
Postat av: Ca

Okej jag håller med syrran... ofta gå ner...

du väger mindre än mig å jag e inte gravid.. jag måste gå ner NUNUNUNU!!!!



jaja du e underbart fin gumman :) <3 pusss

2012-05-16 @ 20:33:59
Postat av: Lelle

Carina! Du får flytta till England och skaffa dig ett hårt arbete = inte lika god mat och träning utan att man märker det, då går man ner i vikt. Dock så borde det ju logiskt sett vara så att jag går upp i vikt nu men jag är så nöjd så ;)

2012-05-17 @ 19:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0