Myslördag!

Det verkar som vi hade på oss spenderar byxorna idag! Började dagen med att köpa barnvagn och bilstol. Sen åkte vi in till stan. Vräkte i oss lite McDonalds, handlade lite prylar till köket, jag blev bortskämd av J och fick färga och plocka mina bryn plus att jag fick ett par röda jeans från Topshop jag suktat efter ett tag ( Inte mamma-jeans men passar perfekt ändå i strl 38! )

Jag köpte en ny fääärsk mascara och nån ny "smoked eye" penna att gå med mina nya bryn och en ursöt tröja till min växande kula!

I bloggande stund har jag precis fixat ordning en smaskig sallad, J dricker den självklara ölen ute vid grillen där det vankas bbq-marinerat kött till middag framför finalen av Britains got talent.

Nya blomkvast till köket köpte jag också! Ett måste varje lördag! Vita liljor och rosa rosor så det doftar gott och ser fräscht ut!

Här är en bild på min nyinköpta tshirt och en bild från provhytten på TkMaxx!

Hoppas er lördag också varit lika mysig som den jag har haft med min sambo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0