Plagget som får följa med till sjukan!

Tina var ut och vallade mig i söndags kväll eftersom det är skönare för mitt bäcken om jag rör på mig. Då gick vi förbi Hamngatan 12 och i fönstret hängde ursöta, coola bebiskläder som hade en aningens retrokänsla över sig.

Igår gick vi dit igen när det var öppet och jag var tvungen att handla lite. Vi har ju faktiskt inte handlat så mycket själva till vår bebis. Alla plagg är organiska och förhoppningsvis klias dom inte då heller som andra plagg kan göra mot känslig hud. Jo priset eventuellt lite i överkant men min baby Bab måste ju få lite svensktillverkade bra kvalitetskläder också! För kvalitet var det verkligen, det kände man på tyget.

Jag tror att det blir äppel-bodyn som får följa med i sjukhusväskan faktiskt och som får bli första plagget med några gosiga byxor och Lill-mössan som J köpte. Jag kan dock inte förstå hur otroligt små dom är! Storlek 56 liksom! Men å andra sidan, jag vill inte klämma ur mig något större heller!


Kommentarer
Postat av: Siolia

Åh jag har också varit och kollat in dom där plaggen! Så söta :)

2012-05-29 @ 14:28:36
URL: http://siolia.se
Postat av: Lisa B

Villervalla är toppen! Bra kvalitet och gudomligt mjuka! Mycket bra inköp! :D

2012-05-29 @ 20:54:54
Postat av: Sara den rara

Snygga kläder till baby bab! :D

2012-05-30 @ 07:51:53
URL: http://sascha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0