Resultatet av "Flyg förstföderskan hem!"

Jag måste ju självklart informera er kära läsare och involverade att jag har bokat en flygbiljett hem om 2 veckor! Och det är allt tack vare er vänner, läsare och familj! För era fina oegoistiska bidrag.

Jag kan med häpnad och oerhörd tacksamhet berätta att min insamling inbringade 2700 kr!

Det är helt sjukt och jag kan inte tro att det är sant. Hur något som började mer som ett litet skojigt rop på hjälp slutade upp med godhjärtade och förstående bidrag för hur jag känner mig som ensam och gravid.

Nu när jag har biljetterna på telefonen så känns det som om att alla mina onda gravidsymptom är som bortblåsta och som att det finns inget som kommer få mig att bli på dåligt humör de sista två veckorna på jobbet eller hemma.

Jag är så himla glad och längtar verkligen som ett barn på julafton tills jag landar på vackra Frösön och jag får se min familj och vänner även om det bara är för en vecka. Så skynda skynda skynda nu tomte.... veckorna!







Kommentarer
Postat av: Sandra Sj

Wihooo!!!!



KUL för dig :D

2012-05-08 @ 12:06:32
URL: http://sandrasjunnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0