Shoppingmonstret vaknade!

Det blev liiite mer bebis shopping innan jag lämnar Sverige igen. Köpte två bibs, ett litet set med flaskor och haklapp och två urklassiska filmer.

Jag minns själv hur jag älskade "Mannen som inte ville va stor" och "Landet för längesedan". Den sista filmen har dessutom både svenskt och engelskt tal vilket är perfekt!

Den blå färgen på flaskorna är inte för att jag tror att det är en pojke utan för bilden. Jag och J hatar nämligen Hello Kitty och det här var ju lite av en "killer" till det.

Nu ska jag bara packa ner min mat, mina dipper och min svenska fasad flagga som jag köpt, äta potatisbullar och sova. Sen flyger jag hem till England igen.

Nästa gång ni ser mig i Ösd är jag mamma och har en unge på armen!


Kommentarer
Postat av: Sara den rara

Åh jag är lite ledsen för att du ska åka hem igen :(

2012-05-30 @ 07:52:31
URL: http://sascha.blogg.se/
Postat av: Lelle

Och jag är lite ledsen över att jag ska åka också.. Vi hann inte ens säga hej då på riktigt. Men det kanske så som är det bästa sättet.

2012-05-30 @ 10:32:44
Postat av: mami

Farbrorn som inte ville....äger

ALLA e nog lite lessen för att du ska dra hem :) vi ses snart det vet ja iaf...puss

2012-05-30 @ 13:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0